sobota, 21 marca 2015

Prolog- Bo to jest życie

Ona- siedem nastoletnia brunetka, cicha i miła marzycielka. Potrafi zarazić każdego swoim poczuciem humoru.  Ma chłopaka Diego  ,który ma wiele twarzy. Przy niej jest cichym i troskliwym chłopakiem ,a przy swoich kumplach aroganckim i wykorzystującym wszystkie dziewczyny ,które wpadną mu w oko. Potrafi się doskonale maskować i ukrywać prawdę przed swoją dziewczyna. Ma także dwie najlepsze przyjaciółki ,ale czy one uważają ją za swoją przyjaciółkę? Czy przyjaźnią się z nią tylko z innego niezbyt miłego powodu? W jednej chwili jej życie zmienia się o 180 stopni i czy aby na dobra albo złe? Czy wszystkie kłamstwa które wyjdą na jaw zmotywują naszą główną bohaterkę do działania czy odwrotnie. Czy wręcz przeciwnie będą powodem jej załamania i okaleczania się oraz myśli samobójczych? Jak zakończy się ta historia?

Tego dowiesz czytając tego bloga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~
Hejka jestem Patrycja :) 
Historia jak widać będzie o Martinie Stoessel  i jej losach. 
Mam nadzieję że będziecie czytać oraz komentować  i dodacie się do obserwatorów ♥♥
Piszcie do mnie na e-mail i szukajcie mnie  na asku :)
Mam także gg
Oprócz tego bloga również prowadzę inny.
Ja-Jortini- inna historia
Serdecznie zapraszam <3


W wasze ręce oddaje prolog  
Mam nadzieję że się podoba. 
Jeżeli chcecie dowiedzieć jak potoczą się ich dalsze losy zaglądąjcie i wyrażajcie swoją opinie na temat rozdziałów.
Pozdrawiam
  Pa ti <3

4 komentarze:

Czytasz= komentujesz= motywujesz