niedziela, 19 kwietnia 2015

3 info+ nabór














No to tak: 

Na początku chciałabym ogłosić że jest NABÓR NA BLOGA
Osoby chętne do prowadzenia tego bloga piszą na e- mail: patrycja2108@interia.eu.
W mailu powinno się znaleźć:
1. Link do bloga ( jeŚli posiada się go) a jak nie to jakąś pracę swojego autorstwa .
2. krótki opis siebie ( wiek, imię itp. . )
3. informacje o tym jakie konta posiada się ( chodzi mi o to aby można było się komunikować i omawiać sprawy dotyczące bloga)

nie bójcie się nie gryzę :)
piszcie śmiało <3 
Może kts jeszcze to przeczyta bo mądra Pati nie dodała jednej istotnej informacji

NABÓR NA BLOGA TRWA AŻ DO 26 KWIETNIA


drugą  informacją jaką chciałam wam przekazać jest to że zmieni się wygląd bloga 
będzie zrobiony nowy szablon :)

trzecia informacja jest taka że historia zostanie ale nie będzie już tych samych bohaterów 
zostaną oni zamienieni 
Dlaczego? 
mam jednego bloga Jortini a drugiego o Selenie i po prostu wszystkie imiona mylą mi się
dla jasności będzie to obsada serialu Violetta

czwartą  informacją jest to iż BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY AŻ NIE ZNAJDZIE SIĘ OSOBA CHĘTNA DO POMOCY W PISANIU ROZDZIAŁÓW TEJ HISTORII


MAM NADZIEJĘ ŻE ZGŁOSI SIĘ JAKAŚ OSOBA CHĘTNA DO POMOCY MI W PROWADZENIU TEGO BLOGA
JEŻELI JEDNAK NIE BĘDĘ ROZWAŻAŁA NAD USUNIĘCIEM BLOGA :(

jak to mówią co dwie głowy to nie jedna
mam nadzieję że znajdzie się taka głowa która mi pomoże :)


3 komentarze:

  1. Jeśli chcesz to ja bardżo chętnie!!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zachęcam do wysłania e- maila
      co powinno się w nim znaleźć pisze na początku notki:)
      zapraszam:-)

      Usuń
  2. A do kiedy trwa nabór?

    OdpowiedzUsuń

Czytasz= komentujesz= motywujesz